Seymakorkmaz Ben öyle olunca hep 3 saatlik nebe süresi var onu açarım .Hatta şöyle diyim oğlum ne zaman çığlıkla yaramazlık peşinde olsa ağlasa baya baya uykuya geçmeden sureyi açıyorum önce susuyor dinliyor sesin nereden geldiğini o şekilde sakinleşiyor sizde akşam uykuya geçmeden alıştırın ona çok iyi bide okuyan kişinin sesi ben 2 aylıkken başladım ona 5,5 aylığız hala devam ediyoruz .Ne zaman kendini kaybetse delirmiş gibi olsa yoktan bir şekilde çığlıkla ağlasa ağlayarak uyansa onu açıyorum yani