GzmArs bebeğinizde meme reddi başlamış büyük ihtimal. Maalesef benim oğlumda 2 buçuk aylıkken başlayıp yaklaşık 9 aylık olana kadar anca geçmişti. Emzik biberon kullanıyorsanız bırakmalısınız. Ben o süreçte hoplayıp zıplatarak ,gezerek ,şarkı söyleyerek ,ilahi söyleyerek, oyuncak göstererek , üzerine eğilip emzirme pozisyonu var meme reddi yaşayan bebekler için o şekilde emziriyordum , uykuya geçince emziriyordum. Çok çok zorlandığımda sağıp şırıngayla , kaşıkla veriyordum bunları deneyebilirsiniz. Bol sabır diliyorum 💙