Kızlar bebeğim 5,5 aylık. Ek gıdaya az da olsa başladım. Yoğurt, elma ve muz. Az da zeytinyağı koyuyordum her mamasına. 2 gün kaka yapmadı (daha evvelde yapmadığı oluyordu) bu sabah ilk kremamsı hafif kaka yaptı. Sonra ağladı sızladı ıkıntı parçalı mukuslu kaka yaptı. Sonra tektar ağlamaya başladı bu sefer ki de jel gibiydi. Terden su oldu yapana kadar. Sonra bi anda elleri ayakları buz gibi oldu halsizce uyudu. Ateşi yok. 2 ye hemen randevu aldım ama sebebi ne olabilir?