Ahsab Merhabalar oğlum 4 aylık 2 aylıkken rotarix olduk 3.ayda nimerix olduk şimdi bu ay bexero ve rotarix var ikisi ağır gelir mi acaba? İkisini birden olan varmı?rota aklımda sanki tek doz gibi kalmış ama nette 2 doz diyor
SetenayCo Ahsab bizim doktorumuz menenjit aşısını planlarken özellikle ikisini aynı gün yaptırmamızı tavsiye etmişti.
RobinScherbatskyy Ahsab 3. Ayda kızıma tek doz rota iki doz menenjit yapıldı ateş bile yapmamıştı çok şükür
Daammlaaa Ben 3 aylıkken bexsero ve rotarix beraber yaptırdım az ateş yaptı , 4 gün önce 5 aylık kontrolünde yine ikisini aynı anda yaptık ateş bile olmadı :)
RobinScherbatskyy YSR1810 5. Ayda 2 doz daha menenjit yapıldı ve rota yapıldı. 1 yaştan sonra tek doz menenjit yapılacak rota bitti