Bende aynı şekildeyim tam rahat edicem sanarken şmdide 5. Ay atağı çıktı geceleri ağlayarak uyanıp emerek uyumak istiyor ama gündüzleri de bi o kadar neşeli sadcee gece uykusuna geçmekte çok zorlanıyor. Ama gece sürekli uyanıp emmek istemesi beni aşırı zorluyor sabahta erken uyandırmaya çalışıyorum uyanmıyor geçsin artıkkkkk