Oylebirii Tanıdığınız yada duyduğunuz var mı böyle birşey eşimle prezervatifsiz birlikte olduk dışarı boşaldı ama zevk suyundan korkmaya başladım dün arkadaşım sen hamile kalcaksin dedi ve gönül gözü açık biri dedikleri çıkıyor korkmaya başladım 🤷
elizabeth Oylebirii gönül gözü açık biri Bunun için gönül gözünün açık olmasına gerek yok ki, hamile kalma olasılığınız yüksek tabii ki çünkü korunmamışsınız.
Ozlem2904 Oylebirii 1.si arkadaslarinizla yatak odanizi paylasmayin. 2.si prezervatif en bastan takilmali 3.su kardesimle aramda 11ay var
Bombastikmom Kalanda vardır kalmayanda…Bu herkese göre değişkenlik gösterir ama risk var oyuzden siz arkadaşınızın”gönül gözüne”göre deilde reel yöntemlerle emin olun(tabiki tekrar bi bebek istemiyosanız)
Deletedmom_39 Oylebirii yaptığınız zaten korunma yöntemi değil canım riske atma eğer hiç istemiyorsan
Oylebirii Deletedmom_39 normalde korunuyoruz o gün annemler bizdeydi prezervatif içerde olduğu için takmadık o an. Onu düşünemedim 😢
_kizimveannesi29 Oylebirii 40inda bile hamile kalan var. Ki siz korunmamışsınız.. Ama bence bu gibi şeyleri kimseyle paylaşmayın. Tabi siz bilirsiniz
Oylebirii _kizimveannesi29 ne kadar nezaketli bir yorum 🖤 onunla paylaşmadim içine hamile olduğum doğmuş 😊🤷
tugbac Oylebirii evet lohusalıktan sonra ilk beraberlikte hamile kalan bi tanıdığım var hem de 2 kere 🥲
Zeynosileannis Oylebirii Kalınır tabi ki hatta daha kolay oluyormuş. Tanıdığım bir ablanın çok zor çocukların olmuştu. Herhalde buna güvenip doğumdan sonra pek korunmadılar çocukların Arası tam 1 yaş 😌
Ozlem2904 Oylebirii canim benim Allah m o nerden bilsin. Onu geç kocasi olan herkesin hamile kalmasi zaten olasi
Ozlem2904 Deletedmom_78 kucukken Tom ve Jerry derdi annem bize kedikopek gbydik ama benim çok hatirladiklarim var ne kadar kavga etsekte birbirimize çok sahibimiz. Annemler kizmasin diye birbirimizin suclarini çok ustlenirdik💕 şuan aramiz çok iyi hep birbirimizi kollariz