Oğlum pazartesi günü sünnet oldu pansumanı yapıyorum dün doktor da gösterdi ama şöyle bir sorun var ki sünnetli olan yeri sürekli gazlı beze yapışıp duruyor. Yapıştığında çek dedi doktor ama yazık çocuğa çok acıyor. Yapıştığında ne yapabilirim? Onu nasıl açıcam? Yapışmaması için kremi fazla sürüyorum ama fayda etmiyor