Merhaba bebeğim doğduğunda yoğun bakımda kalmıştı isitme testinden de gecti , şimdi 6 ay kontrolünde işitme testi tekrarlanacak 8 saat uykusuz bırakın dediler deneyimi olan var mı ? Uykusuz bıraksam dahi arabada kesin uyur nasıl olacak hiç bilmiyorum çok kafaya taktım