Kızlar 6 ay 24 günlük bebeğim tadım yaptık bu ay boyunca artık yavaştan öğüne geçmemiz gerekiyor sanırım. Cay kaşığı tatlı kaşığı tadım derken az veriyor hissiyatına kapıldım. Şimdi sorum şu emen bebekler kac öğün ek gıda alıyor? Ve tam anlamıyla öğüne başlıyor muyuz bu ay. Porsiyonları nasıl ayarlayacağız. Fazla vermekten çekiniyorum açıkçası.