Karaaslan2 Merhaba Güzel anneler 😇 bebekli hayata tam olarak ne zaman aliştiniz yanu kafanizdaki dusunceler ne zaman tamamen bitti . 1 yaşmi 3 yaşmi vb .. herkezten fikitler akmak ustuyorum . Cunku bazen neden bukadar buyuk sorumluluk aldim diye bir safma dusunce geliyor kafama ama istemsiz bir duşunce . Oysaki isteyerek yaptigimiz bir şey .. 9 aylik 29 yaşindayim 😇 simdiden fikirleriniz icin Teşekkurler.. birde insanlarin ay emeklisin soyle olucak ay yürüsun soyle dagiticak vwvsvs yorumlarinda cok sıkıldim kimse iyi enerji vermiyor
Papatya14 Karaaslan2 aynısını bende düşünüyorum zaman zaman kendime kızıyorum geri hercekten bir ben böyle düşünüyorum sanmistim
beyzagl444 Karaaslan2 eskiye özlem duyuyorum halen ama 3. ayda daha hafifledim diyebilirim ☺️ dogumdan sonrasi cok zordu.
melegim71 Karaaslan2 valla zamanla alisiyosun ozellikle yurumeye basladiginda bireysellik oldugunda seni anladiginda daha iyi benimsiyosun bence ama dagitma konusunda dagitiyor mızmız oluyor ama o bile nutluluk veriyor evinde evini dagitan bi minnos var sıkılmiyosun yani her bebek asla bir olmuyor zaten bence
Elisa34 Karaaslan2 bende eski hayatımı çok özlüyorum çok büyük sorumluluk Varlıklarına bin şükür çok başka bi duygu ama bazen heleki şu depremden sonra dıyorum önce onun canı bişey olacak vs önceliğimiz artık bebeklerimiz
Karaaslan2 Papatya14 hayir . Tek degilsin guzel anne . Bir cok kisi bunu toplum baskisindan dike getiremiyor . Ben eskiyi cok özlem duyuyorumkafamdaki o ses susmuyor .. hep o rahatlik aklima geliyor ..
Papatya14 Karaaslan2 evet eski hayatımı çok özlüyorum sanırım bu sorumluluk bizi yoruyor kolay değil çocuk bakmak onu dusunmek on udoyurmak uyutmak eskiden sadce ev işi yiyip içip gezmek kafama göre yatio oturmak şimdi ise sadece bebeğimize odaklaniyoruz kendimize ait bişey kalmadı bence bu bizi sıkıntı ya sikiyo eskiyi aratiyor
Papatya14 melegim71 banada öyle geliyor şuan 3 aylık bişey anlatamiyo öyle sıkı bir bağ da yok konusmaya bizi tanımaya başlayınca daha iyi olucak gibi geliyo
Karaaslan2 Papatya14 kesinlikle eskiden cok relax raattim is guce giden biriyim. Ve hala calişan bir anneym . Bazen diyorum neden bukadar sorunluluu aldimki ???? NEDEN ve bu beni cok rahasiz ediyor eskiden cookkk asiri bebek oldun diye dusunen biride degildim bjranda karar verdim ve ilk denemedede tuttu . 4 yillik evliyim . Bazrn d8yorum ahzirmi degilmiydim ? Ama alakasi yok hazir olmasam istemezrdimki. Aman bu dusunceler beyin yakyor.
melegim71 Papatya14 suan zaten cok kucuk suan yer icer yatar yada uyumaz gazi olur hep bi telas yani ama zamanla oturuyo hersey zaten ilk zamanlar neoldum oluyosun buarada burdayizzz 😘😘😘
Papatya14 Karaaslan2 evet sanırım her anne bunu düşünüyor böyle düşündükçe oğluma kiyamiyorum sağlığı iyi çok şükür ya hasta olsa bişey olsa için gidiyor ama zamanla alisicaz sanırım bu günlerinize şükür öyle düşünelim
Karaaslan2 Elisa34 valla asii büyük sorumluluk kafada hp o var zaten . Allah hepsine uzun ömür versin
papatyam-34 Karaaslan2 24 yaşındayım oğlum 4ay 23 günlük bende hala alışamadım gibi ve tek olmadığımı gördüm 🙊 Bazen dışarı çıkmam gerekiyor vazgeçiyorum sanki tek bebeğimle çıkarsam çok zorlanacakmışım gibi geliyor geçenlerde eşim ile hastaneye gittik ben önden kayıt için gittim park yeri arıyordu eşim o an vezne de ücret verirken bile elim ayağıma dolaştı bebeği tutmak olsun çantadan para çıkarmak olsun nedense çok zorlandım baya acemi geldim 😂 daha sonra ikinciye gittiğim de daha rahat ettim tabi ama o ilklerim çok acemiydi😂 bazen hastaneye gitmek gerekiyor kendim için ve anneme bırakıyorum öyle gidiyorum misafirliğe giderken de yadırgıyorum niyeyse ya ağlarsa ya uyutamazsam diye saçma saçma düşünceler geliyor aklıma vazgeçiyorum gitmekten oysa herkes büyüttü ağlaması da uyumaması normal ama bende alışamıyorum hala 😂
Karaaslan2 papatyam-34 iste acaba ne zaman alisicaz . Galiba yuruyuo konustugunda biraz daha kendini tanidiginda herhalde.
acimavi Karaaslan2 kızım 2,5 yaşında. İlk olarak ne zaman tam alıştım, rahatladım bilmiyorum. Ama 2 yaşından itibaren biraz daha değişiyor. Derdini anlatmaya başlıyor, yavaştan arkadaş gibi olmaya başlıyorsunuz
Karaaslan2 acimavi galibao duruma gelmek gerekiyor dimi . Siz en asindna elinden tutup bor disari rahatlokla cikariyorsunuzdur veya evde bacakalrinizi 2 dakka uzatirkene arkasindan ay emeklei dusucuek tiderdiniz yok. Bebeklok daha zor evre
papatyam-34 Karaaslan2 olabilir o zaman ne istediğini de anlamış oluruz ona göre oyalarız şuan oyuncak göstersek bile çok çabuk sıkılıyorlar ☺️