Mavisdrn Oğlum 6 ay 7 günlük ve sürekli ayaklarını çırpıyor yüz üstü yatirdigimda koluma aldığımda hep ayaklarını çırpıyor, normal bişey mi ?
Cocolingo Mavisdrn normal çok normal, ne kadar hareket o kadar güçlü kaslar, 4. Aydan beri dayak yiyorum o ayaklardan 🫣
Benkeyfimkahyasi90 Mavisdrn evet normal cnm benimki 10 aylık hala aynı öyle hoşuma gidio ısırasım geliyor🥰
Mavisdrn Nrc-2 teşekkür ederim hiç bir şekilde tutamıyorum balık gibi normalmi diye sormak istedim ☺️