Kızlar ben bazen onunla konuşayım bir şey diyeyim yüzüme bakmıyor kaçırıyor gözünü mızmızlanıyor. Aynı anda babası gelsin hemen gülüyor ona. Tabi gülüşüyoruz oynuyoruz falan ama bazende böyle oluyor. Babasıyla ikimiz dışardan gelelim beni görünce yüzü gülmüyor ona gülüyor. Babannesine dayısına yengesine gülüyor hemen. Onları her dk görmediğinden gelince gülüyor olabilir ama ne bileyim beni sevmiyor sanki. Hele az daha büyüse beni hiç istemeyecek sanki. Dün 1 saat dışarı çıktım annem bakıyordu, aradı annem gel durmuyor diye geldiğimden sadece mızmızdı benim sesimi duydu iç çeke çeke nasıl ağladı, karnını iyi doyurup çıkmıştım oysaki, geldim meme verdim hemen uyudu. Ben yokum diye mi böyle yaptı beni özledimi acaba. Koskoca işi gücü olan bir insanım oturup bunu düşündüğüme inanamıyorum, ama insanın zoruna gidiyor . Daha küçücük, çok mu abarttım acaba.