Tam 4 aylığız sanırım diş çıkarma evresi başladı. Eller sürekli ağzında diş etleri kaşınıyor belli. Fakat bu dönemde burun akıntısı normal mi ? Yani onunla no ilgili akıntı oluyor acaba yoksa hasta falan mi oldu doktora götürmeli miyim erkenden? Geceleri çok zorluyor tıkanıyor gibi bazen.