Merhaba hanımlar,
Doğum yaptıktan sonra 40 niz çıktığında bir daha adet görmeden hamile kalınır mı? Ben kalınmaz diyorum ınternette de aynı şekilde yazıyor ama arkadaşım kalınabilir diyor sizler ne düşünüyor sunuz? Aranızda adet görmeden hamile kalan var mı?