Biz ilk dozu 2. Ayda yaptırdık ikinci dozuda 5 ay 21 günlükken şimdi yaptık 4. Ayda yapıcaktık ama 4. Ay aşısı ile denk geldiği için 5. Ayda yapın dedi doktorumuz 5. Aydada hastalandı doktor 6. Aya kadar sıkıntı olmaz dedi ve bugğn yaptık yine doktorujuzla mutlaka görüşün gecmiştir günü diye görüşmemezlik yapmayın