Canebru17 Bu kadar küçük bebekle ev gezmelerine gitmemek kötü bir şey değil. Aksine iyi yapıyorsunuz. Kış aylarındayız, ortalık bulaşıcı hastalık kaynıyor biraz sıkın dişinizi 6. aydan sonra rutin oturtmak daha kolay oluyor.
Oğlum 16 aylık ve biz daha yeni yeni kuzenime falan akşam yemeğine gitmeye başladık. Bu yüzden şu yaşına kadar 1 kez covid geçirdi sadece haricinde hiç bir hastalığı olmadı. Şimdi ev ev gezseniz yarın gelip bebeğim şu virüsü kapmış ateşi düşmüyor diye başlık açabilirsiniz.