Bebeğim sabah 8 gibi uyanıyor akşam uykusuna kadar gündüzleri 40 dakika uyku yapıyor ve uyandıktan bir saat sonra tekrar uykusu geliyor oyalamaya çalışıyorum iki saat uyanık tutuyorum 30-40 dakika uyuyor kalkıyor yine bir saat içinde bazen daha kısa zamanda uykusu geliyor nasıl uzatabilirim bilmiyorum bazı bebekler 3-4 saat uyanık kalıyormuş bu aylarda ama bizde yok maalesef uykusu geldi mi ağlama kıyametlerimiz göz ovmaları huzursuzluğu hiç bitmiyor bu düzeni ile ona uyup devam mı etmeliyim yoksa kendim biraz daha uğraşıp uyanık kalma sürelerini uzatıp gündüz uykularını azaltmalı mıyım 🤷♀️ Bu arada geceleri uykuda çok şükür sorun yaşamıyoruz 9 ya da 9 buçuk gibi gece uykusuna geçiyor 3 falan kez emmeye kalkıyor onda da emdikten sonra çok çabuk dalıyor uykuya