Kızlar selam bebeğim 1 ay 26 günlük son iki gündür memede 5-10 dakika duruyo ittiriyor ağlıyor anlamadım gitt gazı vs de alıyorum sakinleşmesini bekliyorum sonra yine deniyorum yine istemiyor 1,5-2 saatte bir emziriyorum bu arada sarılığımız var diye ağzına dokunuyorum aranmıyor acaba doyuyor mu 5-10 dakikada? Daha önceleri en az 15-20 dakika dururdu ama şimdi görseniz zorlayınca nasıl ağlıyor basına gelen var mi?