Emine003 Endegerlimoglum hayır canım yanlış anlamışsın çocuğuna dedin mi diye sormuştum hani aşı olacağından haberi var mı yoksa habersiz mi götürceksin
Merymzkh Bizim de aşı varmış oğlum aşırı nazlı herhengi bir yan etki oldui acaba yaptıranlar 4 yaş aşısı
Emine003 Merymzkh biz şimdi geldik aşıdan canım sadece vurunurken ağladı onun haricinde hadi oyuncakciya gidelim diyince sustu 😅 bende çok korkuyodum
Merymzkh Emine003 bizde vurulduk çok aşırı ağladı sakinleştirmek çok güç oldu valla benim sıpa aşırı nazlı 😃
Emine003 Merymzkh ay benim oğlumda öyle canım ama bu sefer beni şaşırttı 😂 oyuncakla kandırdik sende hadi oyuncakciya gidelim yada çikolata felan vercem deseydin 😅