Miraydeveci içine neden bi şey atayım? Kızım antibiyotik tedavisi olduğu için uzun süre kaldık sonrada her gün kontrole gittik. hemşireyede söyledim artık mama kullanmıyorum ,sütüm geldi , mamayı çöpe atmayım siz kullanır mısınız ya da olmayan birine verir misiniz dedim onlarda bazıları almadan geliyor onlara söyleriz kullanırlar dedi. bunda kötü ya da art niyet yok.burası zaten küçük yer öyle bi şey de kimse düşünmez , ki hastane kabul etmese sağlık ocağına soracaktım.