bhrfrk_buglem İkinci sezeryaniniz daha mi zor gecti daha mi kolaydi kızlar arada 16 ay fark var Mart 20sinde ikinci sezeryana gireceğim genel anestesi ile. İlki zor gecti kesigim buyuktu felc oldum sandim ayaga kalkmak cok cok zordu. İkincidede ayni seyleri yaşamak beni korkutuyor 😟
Yusufhamza71 bhrfrk_buglem 7 yıl var bnımde arada ama dha kolay gldı bna arkdsım 9 aylık bebegı varken tekrar hamıle kaldı 2. Dha kolay oldı demısti
Senazrahmet bhrfrk_buglem kişiden kişiye degisiyor bence psikolojik olarak dusunup etkilenmeyin o yuzden
Mevacanimkizim bhrfrk_buglem kişiden kişiye değişir canım iyi düşün iyi olsun benim tek şuan ama etrafımda çok yapan var kimisi iyi kimisi kötü hepsi bir değil yani icini ferah tut sen Rabbim yardımcın olsun inşallah 🤲
Nesrincente bhrfrk_buglem benımde 18 ay vardı arada 2.bana daha kolay geldı ya yada 2 tane cocuk olunca daha mı cok gayret edip sabrettim bilmıyorum İlk bebegımde ben ılgılenmedım bıle alt acmasıydı kıyafet degıstirmek falan ama ıkıncıde alıskanlıktan mı tecrübe mi 2 cocuk sorumluluğu mu yabi bi an once ayaklmak ıstedım hastanede bıle hep ben ılgılendım guzeldı ılkıne gore cok sukur
Yusufhamza71 bhrfrk_buglem ılkte olmamıstı ama ıkıncıde bnde en cok ondan korktum gelıp sureklı yaptılar evet bıraz zordu ama maalesef mecbur ypmak zorundayım dedı hemşire baya bı temızlemıs içimi Galıba doğru düzgün kanamam olmadı bıle😀korkmayın ınş sızınde kolay geçer rabbım kolaylıgını verıyor bır sekılde hayırlı dogumlarınız olsun ınşAllh
Zumra_Fatma bhrfrk_buglem ayy okarın basma olayı cok kotu yaa ölsem daha iyiydi o yuzden artik sezeryandan daha cok korkuyorum
Lalalac Ikisi de kolaydi. Gaz sancim oldu 2. De daha fazla sadece. Lavman yapinca gecti. Gaz sanicisini rahim agrisi sanmisim:) keske daha erken yaptirsaymisim dedim. Onun disinda iyiyim 10 gun oluyor. Kizim da 2,5 yasinda
[silindi] Bende sezaryen oldum ama karın basması ne hiç duymadım, bilmiyorum. Tecrübe edenler neden yapıldığını açıklayabilir mi?
Kayrabera8 25 gün önce oldum 2. Sezerysna çok daha kolay geçti çok şükür , ilkinde biri yardım etmeden doğrulamazdım, şimdi hep kendim yatıp kalktım, belden oldum çok daha rahat geçiyor öyle sanırım
Denizpoyrazz bhrfrk_buglem Allah yardımcın olsun canım kolayca atlatırsın ağrısız sizisis inşallah. Bende 2 sezaryen oldum ama pek bahsetmek istemiyorum ikincisinden herkesin tecrübesi farklı olcak çünkü.🙏