cadisila Bebeğimin kolunda 2 hafta önce böyle bi şişlik farkettim geçer dedim ama hala duruyor doktora götüreceğim ama endişelendim şuan bu ne olabilir bi fikri olan veya böyle birşey ile karşılaşan var mı