Kızlar bebegimin kusmasi şiddetli ağlamaları sonucu gittiğim hastanede 7 aylik bebegimin bobreginde 4 ml taş olduğunu öğrendik. Cok üzülüyorum. Böyle bisey yaşayan deneyimleyen Anne var mı
Ne yapacağımı bilmiyorum beslenme tedavi şekli taş nasıl düşüncek delircem
Lütfen bana yardımcı olun