Arel75 Kızlar bugün 18 ay aşisi olduk gün içinde hiç bişimiz yokdu 10 dan beri ateşimiz var 37,538,5 oluyo 11 de pedifen verdim düşürmedi ne vermeliyim acil
EkiminAnnesi Arel75 38 altına pek müdahale etmeseniz de olur. 38 i geçerse müdahale edin, ilacını vermişsiniz zaten. Biraz bekleyin üstünü soyun eklemlerine ıslak bez koyun. Diz dirsek bilek kısımlarına. Geçmiş olsun sabaha bişey kalmasın inşllah 🙏🏼
MelindaMelisa Arel75 Aşı çok 38.5 ateş yapmaz ama peşinden verdiyseniz mecburen 6 saat beklemelisiniz.Pedifen geç etki eder ama uzun süre ateş olmaz.Ilık duş aldırırsınız zamanla düşecektir.Korkmayın ve sakin kalın lütfen.Duşa girmek istemiyorsa bir kaba su koyup bezi hafif sıkıp vücuduna komple sürün .Banyo etkisi olacaktır.
Bulgaristan-kizi Arel75 kaçtane aşı vurdular bizimde 2 ay sonra var 18 ay aşısı aşı takvimine baktığım zaman. 3 4 tane gösteriyor 18 ayda yapılmadı gereken aşı
Arel75 EkiminAnnesi gündüz 10 da oldu akşam 10 da ateş başladı 38,5 görünce soydum ilaç verdim ama hala devam uyuyo elleri ayağı buz ateş 38 ,38,5
Arel75 MelindaMelisa Ewt ateş bu kadar olmaz ama bu sefer çok yüksek daha önce 1 hafta sebepsiz ateş ile gece gündüz ayakdaydım onun tedirginliği var üzerimde o zaman sadece pedifen işe yarıyordu
EkiminAnnesi Arel75 eli ayağı buz demişsiniz. Ateşli dönemde çorap giydirin mutlaka. Üstünü soysanız bile çorap kalsın. Çünkü ayaklar soğuk olduğunda vücut uç bölgeleri ısıtmaya çalışırken ateş daha çok yükselirmiş doktorumuz bize böyle söylemişti sizin de aklınızda olsun
Arel75 EkiminAnnesi çok teşekkür ederim bu bilgi için daha önce de solemişlerdi ateşli dönemde çorabı çıkarma diye ama açıklama yapmamişlardı çok yükselince cıkarmışdım zıbınla duruyordu eli ayağı üşüyünce giydirmiştim atlattık çok şükür