Kızlar şuan hala ağladğı için yazıorum gunduz saat 3 de uyuyup 5 te uyanıyor tek uyku ypıo aksam olduğu zaman saat 12 den sonra aşırı derecede ağlama krizleri geçiriyo mosmor oluyo resmen ağlamaktan neden böyle yapıyor veya sizinkilerde varmı 17 aylık buarada doktora da götürdüm herhangi birşey demiyo atakdır dedi ama ben böyle atak hiç görmedim hiç uyumuyo sabaha kadar