Sedacool canım günlük yapması lazım ama doktoruna sor istersen belki fitil verir ben bi ara uyaranla yaptırdım kulak çöpüyle kantaronla o bölgenin dışını uyarıyodum anüsü çok içeri sokmadan bide anestolle uyuştururdum, benim kızım enfeksiyon ve sarılıktan yoğunbakımda yatmıştı antibiyotikler sağolsun dengesini bozdu 5 6 günde bir yapmaya başladı gliserin fitil verdim ama sonra 12 güne çıktı gastroenterolojiye gittim nefrolojiye yönlendirdi 2 aylığız kum döküyoruz şimdi yine 5 gün oldu yapamıyor doktor bazende kendi haline bırak çok oynamakta iyi değil demişti bekliyoruzzki yapsın