Ayazz444 myangel bizimkinin üst dişi şişmiş diş çıkarıyo galiba çok iştahsız geceleri hiç yatmıyo çok mızmız yememesinede çok üzülüyorum
myangel Ayazz444 bizim daha altta iki tane dişi var. Aynı iştahsız zorla yediriyorum. Ağzında bekletiyo suyla yutturuyorum
Ayazz444 myangel çorba yoğurt bebe büsküvisiyle süt akşamları ne yersem azar azar veriyom baharatlı falan olmazsa ama şuan iştah gitmiş ne yapacağımı bilmiyorum
Deletedmom221 Ya “biz cicibebeyle büyüdük bişey olmadı” cümlesi gerçekten çok yanlış banane eski zamandan eskiyle şimdi bir mi tabi bize bişey olmadı bebeğe de bişey olmaz ama faydalı değil sonuçta ne işe yarıyo ki yazık yani ek gıdaya başlayın o zaman meyve sebze yedirin yoğurt yedirin kendi yemeklerinizi bebeğe göre ayarlayıp ondan yedirin mama içirin hepsine eyvallahta o çok yanlış yapmayın bence benim fikrim
Gmzaz Deletedmom812 aa bide bende cicibebeye karşıyım açıkçası. Evet paketli gıdalar hep katkı maddeli ama cicibebede şeker oranı yuksek. Ben sizin yerinizde olsam kasik maması vermesem bile evde kendim bisküvi yapar verirdim
MrsG Deletedmom812 aslında zaten ilerde dikkat edilmeyeceği için bari şimdi bizim imkanımız varken bize muhtaçken dikkat edelim mantığındayım ben de. Hem kimyasaldan uzak hem sağlıklı beslensin isterim. Tabi elverdiği kadar.
AygulSina Deletedmom812 cici bebe yerine hipp mesela seyi var 5 tam tahil bir arada gibi toz mamasi ister anne sutu ister formul mama ile yapiliyor onu verebilirsin yada ek gidaya neden baslamiyorsun