1melek_annesiii Bizim evin yerleri soğuk ısınmıyor evde zaten Petek yok doğalgaz sobası var bir tane oda yetmiyor ısıtmıyor diye elektirikli de yakıyoruz ama yerler buz gibi üç gecedir kusuyor gündüz değil ama sadece gece kusuyor ve ishal korkuyor kusuncada ağlıyor
Birfincankahvee Üşütmüş büyük ihtimal . Annemlerin evi de çok soğuk oraya her gittiğimde oğlum hastalanıyor ama evde iyi Masallah
1melek_annesiii Birfincankahvee havalar sogudukca yerler daha soğuk oluyor altı boş üşüttü diye düşünüyorum bende patik panduf da giymiyor 😔
Birfincankahvee 1melek_annesiii o zaman yere yakın yerde battaniye kalın şeyler serin yazık patikli pijamalar üşütmesin 🥺
1melek_annesiii Birfincankahvee canım nereye sericem ki kocaman ev patik giymiyor çıkartıyor panduf ta aynı şekilde 3 çorap giydiriyorum artik 🥺