Eminekaranelisa 41 günlük olduk,ilk günden beri zıbın üstüne tulum yada takım giyiyoruz. Penye battaniye yada müslin ile kundak yapıyorum.altina serdigim kalın battaniyesinin ucu ile de ayaklarını örtüyorum. Ev 24-25 derece oluyor genelde . Gündüz uykusunda da sadece penye battaniye ile kundak yapıyoruz