Esra1260 ben dipliner değil ama babyliner denilen ince eyelinerdan yaptırmıştım. Çok ama çok pişmanım. Aşırı acımıştı yaptırırken, 3 tane dövmem var hiç birinde öyle acı hissetmedim diyeyim acı eşiğimi anlayın. Hatırı sayılır bir ücret de vermiştim rengi solmayacak da öyle de böyle de dediler 6 ayda rengi gri-lacivert arası bir renk oldu.
Kaş için microblading yaptıran iki üç arkadaşımın da ilk başta çok güzel olmuştu, tel tel çizilmiş gibiydi, sonradan onlarınki de hem soldu hem de boya ciltte yayıldı o tel tel görüntüden eser kalmadı.
Ben şimdiki aklım olsa asla asla asla yaptırmazdım.