Arya0102 merhaba bizde 1 ay önce 1 yaş aşısı yaptırdık. 3 aşı oluyor. 2 bacak 1 koldu sanırım yanlış hatırlamıyorsam 😌 bizde ateş oldu malesef. Bi çay kaşığı calpol verdim düştü, tekrarlamadı. Ama 3 gün huzursuzluğu sürdü. Hiçbirşey yemedi, sürekli mızmız hallerdeydi. İnşallah sizinki rahat geçer😊