Doğum yapalı 2,5 ay oldu. İlk 1 aydan sonra ağrım sızım kalmamıştı. Şimdi son 3-4 gündür yine başladı oturup kalkarken, eğilirken acımaya. İç dikişlerim çok acıyor, sızlıyor, uyuşukluk hissediyorum. İlk doğumum. Tecrübe sahibi olanlardan yanıt bekliyorum lütfen. Doktora gitmeli miyim sizce yoksa olağan bir durum mu ? 🥺