Kızım 19 aylık hala 3-6 ay zıbınları oluyor. Normalde bebekler çabuk büyür bi giydiğini bi daha giyemez derlerdi ama maşallah doğduğundan beri üzerinde paralandı giydikleri 😂 hala aynı zıbınları giyiyor. Bu yaz, geçen yaz ki kıyafetleri de olur eminim. Acaba aynı durumu yaşayan var mı yoksa yalnız mıyım merak ettim.