Colahusu yok yapmayın yani şöyle söyleyeyim gerçekten bazen tuvalete gidemiyordum hiç unutmam bir gün yarım ekmegi tezgahın üzerine bırskmısım belli ki bi şeyler atıştırmak istemişim akşam eşim işten gelince gördük unutmuşum bile açlıgımı çok gazlıydı 4. ayında biter demişlerdi daha da artmıştı gece 12’den sabah 7’ye kadar mutfakta tabure de oturmuştum bebegim kucagımda musluktan akan sesle sakinleşiyordu evde ne bulduysam koydum su bosa akmasın diye şişe kavanoz sürahi vileda kovaları vs ama hiç stres yapmadım hep bir gün bu anlar geçecek bi daha bu ana dönemeyeceğimi hatırlattım kendime ileride anı olarak bunu da söyleyeceğim dedim bir gün deliksiz uyuyacagım ve kucagımda olmayacak dedim stres yapsam sinir yapsam çocuguma hadi be yeter uyu desem anlayacak mı ki ben stresimle kalıcam ya da bagırdıgımla üstüne bi de vicdan yapıcam yani bilmiyorum umarım yardımcı olur biraz size belki uykusuzluga olan dayanıklıgımdandır bilemiyorum yakın çevrem hep saglıkçı olmalıydın her nöbeti gık demeden tutardın der :)