Bensuuu1 İki gün önce 8 buçuk senelik muhabbet kuşum öldü hergün ağlıyorum ne çok bağlanmışım meğer 😔
Pinars Bensuuu1 yaa kıyamam:( çok iyi anlıyorum benimde 2.5 senelik limonum ölmüştü. Öleli 6 yıl oldu hala açar videolarına bakarım ara ara. Çok bağlanıyor insan
NaimeYilmaz Bensuuu1 Benim kuşum da tam 8 sene yaşamıştı, çok bağlanıyor insan.. Bir daha balık bile alamadım eve.
yapmaevladim Bensuuu1 benimkide 7 yıldır bakıyodum 3 gün oluyo . Rahmetli babamın hatırasıydı, 6 ay oldu babamı kaybedeli . Üzüntüden öldü kuşumuzda. Evdeki bir insan ölmüş gitmiş gibi yokluğu acı oluyo maalesef
elizabeth Bensuuu1 ayy insan çok üzülüyor ya. Sırf bu yüzden evcil hayvan sahiplenmiyorum aşırı bağlanıyorum.