İyi geceler anneler. Deprem bölgesindeki tüm depremzede annelerimize çok geçmiş olsun , hayatını kaybedenlere Allah rahmet eylesin diyerek başlamak istiyorum. Bebeğim 15 aylık oldu hala yürümüyor. Aslında şöyle parkta 20-25 adım bağımsız atıyor bazen.. ama evde istek yok hemen oturmak istiyor,düşmekten çok tedirgin oluyor . Var mı bu durumu yaşayan? Bir çözüm bulan