Kızlar iyi akşamlar. 27 aylık oğlum var bazı farklılıklar seziyorum dikkat eksikliği olabileceğinden şüpheleniyorum. Otizm, dikkat eksikliği vs yada başka şeyler için tanıyı hangi bölüm koyar? Bunun için hangi bölüme randevu almam gerekiyor? Önceliğim devlet hastanesi. Ama özel olarak önerebileceğiniz iyi biri varsa ona da açığım.