Merhabalar, ikizlerim 10,5 aylık birinin oturmasi kalkması kanepeye dayanarak durması, esnekligi vs ayına göre normal. Diger bebeğim de dis cikarma babildami konusunda digerine gore daha iyi ancak harekt anlamında cok kasılıyor. Oturması ayağını basması diğerine gore 2 ay geriden geliyor ancak onun gibi esnek degil her hareketi sopa yutmus gibi. Örneğin düşüyor ayakları kolları asiri gergin hic esneklik yok. Yuz ustu koyuyorum kendini yay gibi geri atıyor. Anlam veremiyorum..basina boyle birsey gelen var mi?