_kizimveannesi29 Kızlar kızım sürekli gözünü kaşıyor ve sulanıyor. Uyurken dahi eli sürekli gözünde. Neden olabilir yaşayan var mı Hayırlı geceleriniz olsun❣
nazlimom_ _kizimveannesi29 merhaba benim oğlumda aynı eli sürekli gözündeydi gece gözünü ovalayıp uyandırıyodu kendini doktora götürdük alerjisi olbilir dedi zaten benımde toza alerjim var tozda da hapşuruyor 3 tane damla verdi alerji testi yaptırın dedi tesr yaptırıcaz bakalm
Ess92 _kizimveannesi29 benim kızımda da sürekli sulanma ve çapak oluyordu birkaç kere iplik iplik oldu çapak. Bir de sürekli eli gözündeydi. 7 aylıkken doktora götürdük. İki gözün içine de boya damlattı. Birinde boya kayboldu. Diğerinde aynı duruyordu. Göz kanalı tıkalı dedi. Günde 3 kere masaj verdi yapıyorum şimdi. Çapak olayı bitti. Kanal açılmazsa 1 yaşında küçük bir operasyon yapıyorlarmış. Genelde açılıyormuş. Umsrım sizin de ciddi bir şeyiniz yoktur ama göz önemli aksatmayın 🙏🏻
_kizimveannesi29 nazlimom_ yaaa çok sağ olun. Ne zamandır böyle de artık bende dayanamıyorum yarın goturucem inşallah. Çok geçmiş olsun sizede💜 Çocuk doktoruna gittiniz dimi
nazlimom_ _kizimveannesi29 göz doktoruna gittik cocuk doktoru bakmıor gitmeden önce göz doktoruna sorun bebeğimin ayını sormuştu bana
Lousalome _kizimveannesi29 benim bebegimde kasiyor goz doktoruna gitmelisiniz cocuk dr bir sey yapmiyor. Biz gittik damla ve krem kullandik gecmedi. İcinde bi sıkıntı olmadigi icin alerjik degil dendi ki bebeğim besin alerjili
_kizimveannesi29 Lousalome göz doktoru ta 3. Ayın ortasına doğru randevu var şu an. Ve benim bir an önce götürmem gerek çünkü çok rahatsız oluyor artık. Önce bi ona mecbur gotureyim belki gerek görürse yonlendirir
Meva21 _kizimveannesi29 bizde doğuştan vardı göz yaşı tıkanıklığını 2 yaşında açtık damarı Enfeksiyon olabilir diğer neden kanda bile az enfeksiyon varsa göze atıyor bizde öyle olmuştu doktor demişti
_kizimveannesi29 nazlimom_ önce voci doktoruna gidiyormuşuz burada canım gerek görürse göze yönlendiriyomus çok sağ ol
_kizimveannesi29 Ess92 çok geçmiş olsun.. bizde şükür çapaklanma olayı yok. Sadece sürekli kasıyor ve sulanıyor arada kızarıklık oluyor tabi göz çok önemli çok ağa olun cevabınız için
Altayyas Benim oglumdada sadece sag gözünde sulanma ve kızarıklık kaşınti vardi alerjik rinit dedi alerjigimiz geniZ etin tetiklemiş buyumuş . Çok geçmiş olsun .
Ozlmtncy Kızım 2,5 aylık gözlerinde (özellikle sağ gözünde) aşırı sulanma kızarıklık ve çapak oluyor bu aylarda normal mi?