Benim bebeğim 18-19 aylıkken kesti gündüz uykusunu şimdi çok şükür daha düzenli oldu sabah 9-9.30 kalkar akşam 8.30 21.30 uyur uyutmaya çalışırken ben stres oluyorum dedimki zorlamicam artık kendisi nezaman isterse öğlen uykusu çok nadir uyur çok yorulursa uykusunu alamazsa falan ozamanda gece 1 e kadar oturur uyumaz o aradaki saat farkını kendine göre ayarliyo o yüzden uyutmuyorun çok nadir ayda 1-2 kere oyun oynarken uyuyo