Ulasece Kızlar bebeğim 4 aylık tanımadığı birini görünce ağlamaya başlıyor yani biri ona laf atsın sevmek istesin hemen ağlıyor sürekli evde de değiliz aslında dışarıya çıkıyoruz ama bu iyi mi kötü mü bilemedim
Besteee Ulasece evet kızımda öyle 4 aylık ve hiç hoşuma gitmiyor doktorda ebede ağlıyor kilosuna bile bakamıyoruz