“Ağlıyorsa vardır bir derdi. Hiçbir bebek durduk yere ağlamaz lütfen doktorunuzla görüşüp durumu anlatın emmek istememesi çok fazla ağlaması bir sorunu var gibi görünüyor. Bizlerde yaşadık atak haftalarında evet uyku problemleri oluyor ama ağlama yaşamadık. Sadece uyumuyordu yada uyuyunca çabuk uyanıyor ve kısa uykuyla dinlenmiş kalkıyordu” Böyle bir yazı alıntılıyorum. Cidden öyle mi? Benim bebeğim 3 ay 6 günlük doğdu doğalı ağlıyor. kolik bi bebekti sürekli gaz ilaçları aldık kullandık şu an gazını çıkartabiliyor ama şimdi de meme reddi başladı ve sürekli ağlıyor sizce sorunu mu var hasta mı anlamadım