zeyneponder Oğlum 4 aylık oldu hala kundaklayarak uyutuyorum. Yoksa kesinlikle uyuyamıyor elleriyle sürekli kendini uyandırıyor. Ne zaman bırakmalıyım nasıl bırakmalıyım tecrübeli anneler yazabilir mi??
birannebirmelek zeyneponder 3 aylık falandı sanırım kendisi çıkartıyordu ellerini ayaklarını öylelikle bıraktım bende mono refleksiydi sanırım adı 3-6 aylıkken bitiyormuş yani 3-6 ay arasında bırakmanız lazım bebeğinizde çok fazla sıçramaz o aya geldiğinizde
TurkerNoyan zeyneponder ergenlikte bırakılabilir 👏🏻 bırak çocuğu artık bi esnesin genlesin ya düğünü olcak yakında
Linaduygu zeyneponder biraz zor olacak sizin için tabi ama en kötü 1 hafta 15gün sonra alışır kundaksız uyumaya bende 4.ayında bırakmıştım dediğiniz gibi kendini uyandırıyordu ama iyi ki bırakmışım biraz devam etti ama sonra alıştı daha rahat etti