Oğlum bri bucuk yaşında ve bronşit başlangıcı varmış doktor hemen hava yazdı ama oğlum aşırı hareketli onu ağzında durdurmaz diye düşündüğüm için bugün uyurken verdim hiçbir sorun yaşamadım ama bir arkadaşım uyurken vermemen lazm faydası olmaz dedi kafam karıştı sizler uyurken hava veriyor musunz ?