Bizde de süt alerjisi var 7,5 aylığız emzirmek artık yetmiyor diye Evolvia mama aldık dün . (Ek gıda yemiyor ağzını bile açmıyor sadece emiyor maalesef ) mama yı da yemedi gece uyku arasından yine denedim kıyameti kopardı ama içmedi mamayı da napıcaz bilmiyorum