Erenarden1 cnm dış dünyaya alışık değil hala . Biz 1 aylıkken yavaş yavaş alışsın diye çıkarıyorduk eldivenleri ama eline yüzüne götürüyordu diye tekrar takıyorduk şuan 2 buçuk aylık takmıyoruz artık tırnakları da kestik rahatladık yani yavaş yavaş alışır o