Doğum yaptım 38 günlük olduk zor oluyor iki çocukla ama Allah onun sabrını veriyor sezeryan biraz zorladı ama biz anneler çocuklarımız için hemen toparlıyoruz eğer hamileysenizde hiç korkmayın sadece hamilelik sürecinin tadını çıkarın beni çok korkutuyorlardı ama insanların anlattığı gibi değil.