Kızlar Gaziantep’te yaşıyorum eşim yurtdışında depremden dolayı onun yanına gidecez inşallah. Biliyorsunuz ki uçak biletleri şu an ücretsiz Pazar günü Antep’ten İstanbul’a bilet aldım hatta biletiniz başarıyla oluşturuldu yazıyor ama emin olamadım herkes havaalanında sıraya giriliyor uçak geldikçe gidiliyor deniyor ama eğer öyleyse diğer uçağı kaçırmak istemiyorum bu ara biletle giden var mı nasıl oluyor