Cutebaby Sıcak ya da soğuk koyunca uzun süre dayanacak bi termos varmı kullananlar memnunmusunuz markasını yazabilir misiniz
Kemalasaf Cutebaby ben markasını unuttum ama marketten aldım çok memnunum soğutmuyor buhar cıkıyor ertesi güne bile
balcicegin_annesi Cutebaby migrostan almıştım pembe rengini 40 tl ye memnunum baya çok da cici bi rengi var tavsiye ederim
Pelrenc Babyjem ben daha önce almıştım ama iç mekanizması o kadar kötü ki.içine su koymak için kapağı çeviriyorum bir kısmı termosun içinde kalıyor falan zorla çıkıyor içinden sinir oluyorum.sıcak tutma anlamında iyi ama su akıtma mekanizması çok adi yapmışlar.ben de şuna arayıştayım.dechatlon un bir termosu var o iyiymiş onu duydum ben de 85 lira civarıydı 0.7 litreliği. Aklınızda olsun
Kbrbilgir Pelrenc aslında bende kullanıyorum 1 ay falan oldu hiç öyle bir sorun yaşamadım ürünle ilgili olabilir mi sorun
Oykuzey Cutebaby Birkaç gün önce hepsi buradadan aldım ‘’Sevi Bebe Termos 500 Ml’’ diye aratırsanız çıkar sanırım. Ben memnun kaldım, inceleyin isterseniz.