printhelloworld yani 1 saatlik oyun grubuna götürmüştüm öğretmenin yaklaşımı çok güzeldi ama koştura koştura 5-6 etkinlik yapmaya çalıştılar bi oyuna odaklanmadan öbürüne geçtiler dikkat isteyen oyunda arkadan müzik çalıyordu mesela ve ödeme yaptığımızda yüzümüze bile bakılmamıştı öğretmenlere asla bi şey diyemem ama müdürün yaklaşımı aşırı soğuktu :) ticari olarak gitmişim gibi hissettirmişlerdi